pust och stön

     Publicerat: 2009-11-25 Kl: 18:41:32 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

hej hej! här har ni mej! har vart hemma en timme, men nu blev det så mycket på farmen att det har tagit mej en hel timma haha. fick en massa renar idag, och fick göra ny hage och flytta runt massa träd. ojojoj pust och stön ;)

har haft en lugn dag på jobbet. verkar som det är en frisk period bland djuren på värmdö haha, annars har vi ett enormt tryck på tiderna men nu har det varit lite lugnare några dagar då och då.

sitter här med polly som är dödstrött, hon har tillbringat halva dagen med att bjuda ut sej till gammel-labradoren valter. han blev ju himmla exalterad trotts att han varit kastrerad de senaste åren hehe. fick sätta upp polly i en bur tillslut och då somnade hon en en liten gris <3.

nu inväntar jag markus, han ska laga god mat idag, nu när han fått lön får han bjussa på nå gott.

nu ska jag betala räkningar!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: