oh lalala

     Publicerat: 2009-11-15 Kl: 22:07:51 | I kategori: | 1 kommentarer


idag har jag köppt en ladugård till farmen! hehe dock innebär det att grisarna och getterna får
dela hage tillfälligt. ooh det gnager mej som ett skoskav asså, men det finns inte space annars.
men ska bygga ut inom kort och då kan dom få återgå till varsin hage igen, och jag får struktur
igen och kan komma till sinnesro, återigen. tycker inte om när det inte är perfekt i min lilla farm.


nu ska jag se på paradise hotell, nupp-dokusåpan!



Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Haft en bra helg?:)

kram . ♥

2009-11-15 @ 22:25:28
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: