nöff

     Publicerat: 2009-11-17 Kl: 18:36:43 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

hellu... då var man hemma. har haft en bra dag. dock känner jag att svinis närmar mej med stormsteg. jag har tidigare inte kännt någon som ens känt någon med svinis.. men nu... både här och där hör man om eländet. anna är sjuk åxå så tro fan att det säkert är svinis och man blivit smittad. ska jag dö nu?. man borde kanske vaccinera sej.. men det finns ju inte ens något vaccin, så, what to to? jaja...

ska strax laga mat. idag blir det ryggbiff, med klyftpotatis, basilikasmör och creme fraiche/basilikasås. det kommer bli mumms. ska bara invänta markus han bör anlända aldeles strax.

skriver mer ikväll!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: