mörrn!

     Publicerat: 2009-11-28 Kl: 11:07:26 | I kategori: | 0 kommentarer


god morning! fan va skönt med helg! har vart vaken en timme ungefär.. skördat och lite annat. måste ta ut hundarna nu, men väntar på att markus ska bli klar med duschandet... suck.. sedan blir det promme, och sedan farsta. har ett par ärenden där, och markus ska träna, så då får han göra den medans jag gör mina ärenden. i eftermiddag/kväll ska vi till puben och se på fotboll. kul. eller inte. men vad gär man inte?

frstn har jag nu kommit upp på level 30 i farmville! hehe. shit vad jag är snabb, men så ligger jag ju i som en galning åxå. planeringen är på topp och såhär på helgen har man ju chansen att skörda ofta, så nu vid två ska jag skörda mina skogsbär och sedan blir det att slänga på ghostchili som jag kan skörda när jag kommer hem från stan osv. gäller att ligga på topp!

nu ska jag gå upp!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: