lånebil idag

     Publicerat: 2009-11-02 Kl: 21:06:22 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


idag har jag ju frstn lämnat in min lilla bil för omlackering. så nu kör vi golf. perfekt att det ingår lånebil :). hundarna anade direktt när vi kom ut på parkeringen att det var något annorlunda idag. istället för att gå och ställa sej bakom bilen där dom vanligtvis ska hoppa in i sin bur, så tittade dem på mej, tittade på varann, å på mej igen, åså smög de fram till passagerardörrn ;). för som anade att dom skulle få åka fram idag, eftersom det var en annan bil. asså jag förundas över hur smarta dom är mina älsklingar! å hur söta är dom inte där dom gosade ner sej? =)
Postat av: E m m a

Oh, vad söta :)

2009-11-02 @ 21:10:10
URL: http://novembersystrar.blogg.se/
Postat av: Erik

Hej! Allt bra med dig ikväll?

2009-11-02 @ 21:25:50
URL: http://eririk.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: