jorå..såatte...

     Publicerat: 2009-11-11 Kl: 22:21:20 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


åh härregud jag ber om ursäkt för mina bristande inlägg haha. men jag har inte så mycket att rapportera. en nämnvärd sak är väl att jag åt mc donaldsmat på lunchen och att jag har kollat greys anatomy på kvällen och tycker den serien gjort ett fett djupdyk, tyvärr. nu ska jag mata djur. ehm ja. försök att hålla er avund på mitt flashiga liv i styr, tänk på att ni kanske har saker som inte jag har, kanske kan lätta upp lite?. jag menar mitt liv är sjukt spännande och storartat. och nu ska jag gå och sova. och imårrn är en ny fukking dag. och då ska jag till läkaren!

stay tuuuuned!



Postat av: Idjjaa,<3

Hej händer ikväll? :)<3

2009-11-11 @ 22:24:43
URL: http://idjjaa.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: