höststädning...

     Publicerat: 2009-11-07 Kl: 11:31:38 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer




jahapp då har man gjort lite nytta, så man med gott samvete kan visa sej utanför huset ett halvår till... jag har krattat barr till förbannelse, och massa löv i syrenrabatterna.. viket visade sej helt onödigt eftersom föereningsgubbarna sedan kom och la dit nya löv som nått jävla skydd. aja. markus kom hem nu på morgonen han har vart hos lite kompisar som är på långväga besök här i stockholm, och eftersom han vart med på de andra två städdagarna vi hunnit med här, så tog jag denna. det var rätt kul. och nu ska jag gå ut och äta körv i brö'!



Postat av: My

ehhe softa bilder

2009-11-07 @ 12:15:27
URL: http://myjosephine.blogg.se/
Postat av: Felicia

Fin blogg :) kolla in min me

2009-11-07 @ 12:24:04
URL: http://fellaaaan.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: