home...

     Publicerat: 2009-11-22 Kl: 21:18:25 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


jag har köppt ett hus idag! 150.000:- high-roller

då var man hemma. kom hem strax efter halv åtta. efter en mardrömsfärd :/. bäcksvartmörker i dalarnas skogar, ösregn och massa vatten på vägen. fick köra ganska sakta såg absolut ingenting, nej ush sånt är obehagligt. åså hade jag ju amelie med i bilen så jag kände att det får ju inte hända något när jag någon annan med osv...

bamse har jag nu lämnat kvar i falun, så han är hos patrik, det blir toppen. så nu är det bara jag och polly en vecka, sen kommer molly och om två veckor kommer nisse-lille hem igen <3. saknar honom redan.
det har varit såå kul att vara i falun, tiden gick aldeles för fort helt klart :(.

åkte förbi mc donalds på hemvägen så nu är vi mätta och glada. har farmat klart för idag och ska nu mata djur och sedan ska jag faktiskt lägga mej,är riktigt riktigt trött.

nattinatt!

bloggen är tillbaka som vanligt imorgon efter en död helg...


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: