home sweet home

     Publicerat: 2009-11-10 Kl: 17:01:21 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


woohooo! I'm HOME! fy fan va gött. att gå upp och åka till jobbet när jag börjar sju är ett helvete men det har jag fan glömt klockan fyra när jag får gå hem :P Så... nu sitter jag här igen och jag skämms fan inte för det, här sitter jag bra. inväntar min druv-skörd! inte illa det inte. dricker cola... ja det är fina fisken det.

dagens arbetsdag var bra. lagom att göra hela tiden. skönt. så man känner att man göra ett bra jobb lixåm! eftersom mari och fredrik var inne på op hela förmiddagen hann jag få undan massa provsvar som skulle skrivas in osv, jättskönt att ha det ur världen! nu ska jag läsa bloggar!

hörs sen!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: