highroller soffi

     Publicerat: 2009-11-04 Kl: 22:19:01 | I kategori: | 1 kommentarer


idag har jag köppt en work-shop! och en hövagn. dessutom har jag adopterat en brun ko och en rosa, och köppt en alien-kossa! haha att detta spelet är så kul, jag fattar att miljooontals människor runt i världen spelar för det är verkligen kul! även om jag för bara två-tre veckor sedan hånade dom som höll på :P och snart måste jag bygga ut igen tror jag bestämmt!



Postat av: b & v

sv: Nejdå, vi syftade inte på din kommentar :) Men tack så jättemkt för berömmet, det värmer verkligen. Kram på dig :)

2009-11-04 @ 22:27:28
URL: http://apieceofsisters.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: