hellulu

     Publicerat: 2009-11-05 Kl: 22:09:09 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


go kväll! som vanligt.. så satt man här igen. har jobbat kväll idag och kvällen gick jättefort, tjoff bara så var klockan nio lixåm. härligt! hade fullt upp på kvällen med att packa in foder, och raka olika sår, så det var väl därför =)
väl hemma nu har jag skördat min farm som stod så frodig och fin ;)
pja i det stora hela har hela dagen rusat förbi iochmed att jag sov så sjukt länge idag! imorgon är det fredag och annika är ledig och vår praktikant ska sluta vid lunch så jag och mari kan nog se fram emot en eftermiddag med häcken full, hoppas det kommer flyta på bra! nu ska jag farmvilla lite mer, läsa bloggar och sen är det väl bara att lägga sej igen antar jag!

hörs imårrn!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: