hejsanhej!! :)

     Publicerat: 2009-11-16 Kl: 19:10:55 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

har ni haft en bra dag? min har varit en riktig filbunke. lugn asså. började dock pissigt som fan, då det var ap-långa köer på 73:an.. såg det när jag svängde ut på motorvägen att det var kö så långt ögat kunde nå, åt alla håll. bara att ta plats och seeega sej fram. 1-2km tog typ en ynka timme??! fy fan. vart 30min sen till jobbet. det tog 1,5 timme, vanligtvis tar det ca 25 minuter. kul va?
men anna var sjuk idag så vi hade bara en veterinär och då blir det ju lungt, så är det ju bara. men det finns alltid provsvar att skriva in och hyllor att torka så helt sysslolös har jag inte varit :)
nu är jag iaf hemma, har skött om min farm och ska snart äta lite.

by the way så har polly börjar löpa idag. så på lördag ska jag åka till falun och lämna bamse hos sin "gammla" familj, dom har ju bröder till bamse, så han har det roligt där. (vi bodde ju i falun förr jag och bamse...) jag hade tänkt hälsa på mina underbara vänner maria och nattis så skulle ändå åka till falun på lördag, åså kom detta, så då lämnar jag bamse där. blir lugnast så även om han inte brukar bry sej nämnvärt... han är en duktig kille han.

nej nu blir det mat. bloggar. tv.
hejs!


Postat av: mariana DG

sööt

2009-11-16 @ 20:10:44
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: