hej hej!

     Publicerat: 2009-11-23 Kl: 19:28:24 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


oh yeah I'm so fkkn hot!
sådär ja, nu ska jag blogga. fullt upp sedan jag kom hem.. eller ja, vi beställde mat å sen åt vi den hehe. och nu sitter jag här. har haft en bra dag, full rulle på jobbet och eftersom vi hade läkemedelsinformation på lunchen bjöds det på god thaimat. mumms.

och lilla polly ser så ensam ut. och när hon är ensam såhär så ser hon så liiten ut haha. som en liten plutt i bilburen och lixåm så fjuttigt med bara ett koppel åså. hon letade efter bamse både igår och idag, hon undrar nog vart han gömmt sej. jag hoppas bamse har det bra, eller det vet jag att han har :)

ikväll blir det tv och dator. har beställt hem mobilt internet idag från tele2. tänkte att det kan vara skönt att ha dels hemma i borås så jag slipper koppla upp datorn till deras modem med sladd, ööh stenådern? hehe, och även om man vill ha med datorn vart fasen jag nu vill ha med den. 89:- i månaden kan jag ju leva med.

nej nu måste jag uppdatera mej har inte läst bloggar på flera dagar!

hejs!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: