fredagens idol

     Publicerat: 2009-11-18 Kl: 19:37:32 | I kategori: | 0 kommentarer


På fredag är temat "kärlek" i Idol, och här är låtarna dom kommer framföra:




Tove Östman Styrke

Sweet dreams (are made of this) (Eurythmics) - till fansen
Himlen är oskyldigt blå (Ted Gärdestad)- till anhörig


Calle Kristiansson
Your song (Elton John) - till fansen
To be with you (mr Big)- till anhörig


Erik Grönwall
My life would suck without you (Kelly Clarkson) - till fansen
Always (Bon Jovi)- till anhörig


Reza Ningtyas Lindh
You've got a friend (Carole King) - till fansen
When I need you (Leo Sayer) - till anhörig


Mariette Hansson
Ängeln i rummet (Eva Dahlgren) - till anhörig
Time of your life (Green Day)- till fansen


Jag kommer inte kunna blogga live då jag ska ut med jobbet. kommer missa IDOL, fyyy fan, får catch upp såfort jag kommer hem!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: