back in buissnes

     Publicerat: 2009-11-15 Kl: 11:51:25 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


gääääääääääääääsp.... nu är jag allt bra trött. mamma och pappa har åkt hem.. det har varit så himla kul och trevligt att ha dom här så det känns tråkigt, men nu har vi lite plats att bo på igen iallafall. mamma och pappa har alltid med sej så mycket grejjer, och på natten när vi lagt ut madrasser så är nästan varenda kvadratmeter full i våran lilla lägenhet :P. jag har iaf städat nu och bäddad sängen och nu ligger jag här. ska ta en runda med farmville, och sedan ska jag se en film, eller kanske tillochmed sova nån timme. har sovit sjukt dåligt på min madrass i hallen så jag har lite sömn att ta igen. dessutom ska jag ta en bloggrunda, har inte läst en enda blogg denna helgen, ooh VAD kan man ha missat? nada? hehe.

ha en bra dag!

Postat av: Linda

Hej, hur äre?

2009-11-15 @ 13:18:44
URL: http://difficult.blogg.se/
Postat av: BARBIE

fin blogg :)

2009-11-15 @ 14:45:09
URL: http://lovealba.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: