vad är fel på bamse?

     Publicerat: 2009-05-10 Kl: 21:03:23 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

ush nu börjar jag bli lite oroad.. bamse har kräkts flera ggr under dagen. såfort han ätit något så kommer en del av det upp efter en stund :/ måste ju ha att göra med gårdagens grillmat... men han bajsar ju som han ska och man ser att mycket av majsen han käkade igår har kommit ut på andra sidan so to speak, så det är ju inte pga något stopp han kräks iaf... han är pigg och glad som vanligt... aja, jag får avvakta tills imårrn, se om det kvarstår. får väl slänga upp han på röntgenboret och knäppa av en bild å se om allt ser normalt ut. ush sikken hönsmamma man blir :/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: