the day goes by...

     Publicerat: 2009-05-27 Kl: 15:47:33 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

dagen trallar vidare... upptäckte just att jag ser ut som en sprutnarkoman efter blodproverna idag...  ett fint blått hematom... nåja det är väl så det blir. dom djur jag sticker har ju päls, vem vet hur blåa dom är efter att jag gått lös med kanylerna, där under pälsen. jag ska kanske inte gnälla :P

fasen det är ju supervarmt idag, jag var inställd på regn, som det enligt smhi skulle bli idag, men ikke. iofs ska man inte klaga på fint väder men nu var jag inställd på annat helt enkelt :P
just nu sitter jag mest och svettas efter att ha varit ute på promenad med vovvsen, och även varit och handlat nytt spån till marsvinsburen, måste ju vara fint när krister kommer idag.
har funderat över namnet. markus pappa heter ju krister så det kanske blir lite konstigt ändå, får se om han kanske får heta typ klas istället eller något... eller korven? vem vet. här hemma går marsvinen egentligen mest under benämningen marsisarna, så det spelar inte så stor roll :D
lille bambam sitter iaf och äter morot, och har visslat som en tok på mej idag när jag kommit hem, så han verkar inte hel-deppig iaf. skönt är ju det.

när jag och hundarna var på promenad så träffade vi på en gås-familj med en jättesur pappa, eller mamma, who knows? det var ett helg gäng med bebisgäss, men man ser inte så bra på bilden, för jag vågade inte gå närmare för den ena av föräldrarna vifftade som fan med vingarna och fräste på mej :P



nu ska jag ligga här i sängen och dricka cola och göra ingenting. är ju trotts allt min lediga dag men änsålänge har jag inte gjort annat än att göra saker idag :P
fick frstn ett sms av frida förut, hon fick min sl-remsa för jag behöver den inte, och det var lite komiskt, för sist jag hade använt den var den 27:e (27:e nån månad, vet ej vikken) och kl 11.30, vilket gjorde att frida inte behövde stämpla eftersom det såg ut som det var idag :P haha.

hejs

Postat av: Frida

Ja! Det var fett med flyt för min del! ^^ Men däremot gjorde det mig superfundersam först på varför. Var ju så pass ego och trodde att jag fick åka gratis av söthetsskäl förstås.. ;) skoja

2009-05-27 @ 20:36:22
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: