workiwork

     Publicerat: 2009-06-30 Kl: 21:55:55 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

sådär ja, då var denna arbetsdagen avklarad. det är så sjukt varmt på jobbet så det är jättejobbigt faktiskt. nu på kvällen var det ju skönt men på dagen. pjuh.. svetten rinner lixåm såfort man rör en fena. fruktansvärt. men men...
gick lite tidigare och var hemma här vid tjugo över nio. skönt. jag är supertrött och har ont i huvudet. har just ätit resten av keson, melonen och parmaskinkan och nu ska jag sova. imorgon är det ju jobb för min del iochmed heltidstjänst. urk. det suger verkligen :P så det får nog räcka såhär, åså blir det sängen för min del.
hejsålång!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: