sofia depp

     Publicerat: 2009-06-29 Kl: 20:39:37 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

blööö.. jag känner mej skitdeppig. har ingen aning om varför. vill bara gå å lägga mej och tycka synd om mej själv...
satt och kollade igenom en tjejjs blogg, lixåm från starten, det var iofs rätt trevligt. hon och hennes pojkvän är så sjukligt kära hela tiden.. så kommer jag att tänka på markus. att jag verkligen är superkär i honom, och jag älskar honom, åså är han inte här hos mej... åxå känner jag att jag kanske borde visa det lite tydligare.. istället för att bara tjata om att han ska städa upp efter sej hela tiden.. suck... är jag en otacksam flikkvän? suck...
nåja.. jag ska nog se på beck sedan. man har sett eländet hundra ggr, men vad gör det... det är ju lite trevligt med film iaf.
åh markus kom hem! <3


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: