skitväder it is

     Publicerat: 2009-06-02 Kl: 10:32:28 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

ojoj idag sov jag ända till tio, det händer inte ofta. min kropp måste haft sömn att ta igen eller något. vaknade och konstaterade att det regnar ute.. suck.. drygt. det är så sugigt att gå ut med hundarna när det regnar :/ annars är det bara bra. om det är pissväder nu fram tills vi drar till tunisien, så känns det lite extra najs att åka :D
men nu ska jag gå upp, och så ska jag rasta vovvsen, och sedan blir det nog bilen till farsta centrum, för jag måste till apoteket, och till nån affär och köpa ett par shorts. yes. sedan blirre jobb later on. höres!
hejs

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: