shoppishoppi

     Publicerat: 2009-06-02 Kl: 12:35:40 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

    
ohh lala. nu har jag varit i farsta centrum. skulle ju dit och köpa solkräm och ett par shorts om ja hittade nåra. det gjorde jag. jag köppte ett par rätt söta jeansshorts på gina tricot, och ett rosa linne, sådana har jag flera stycken, me love them. sedan köpte jag ett par vita lite kortare mjukisbyx-liknande brallor och en vit tischa på h&m åxå.  och nu, äter jag lunch, en vaniljfylld och valinjglacerad donut, och en yoggie, isn't that a lunch to die for? :P men det väger jag upp med en billys panpizza biff&bea på jobbet sen hehe... det gäller att ligga på topp matmässigt nu när man ska ligga på stranden en vecka :D
nu äre typ 1,5 timme tills jag ska till jobbet så nu ska jag bara slappa och göra ingenting fram tills dess.
hejs!
Postat av: Frida

ååh =) Dom där shortsen är superfina!

2009-06-02 @ 16:23:44
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: