lost in fukking nånstans i sthlm

     Publicerat: 2009-06-27 Kl: 22:05:48 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

jaha. jag skulle nu på kvällen vara en snäll flickvän och hämta markus hos sin kompis. satte mej i bilen och brummade iväg. eftersom jag fick direktiv att jag skulle mot sköndal, körde jag således av vid hökarängen och mot sköndal. fel nummer ett. nej det skulle jag ju inte "du ska öööver nyväsvägen". jaja. så jag vände och körde över nynäsvägen. på rätt väg. skulle höger vid en shellmack, men jag hittade fan ingen mack, och plötsligt var jag vid en t-korsning och fick panik och körde bara åt nått håll tills jag fick stannat och ringt markus. skulle tillbaka på samma väg men det misslyckades jag med och plötsligt var jag i älvsjö. SUCK. så. jag fick ta samma sväng igen. tillbaka till farsta strand ut på nynäsvägen, av vid hökarängen och över nynäsvägen igen. nu med markus i luren. "det ska stå stureby innan du ska in vid macken" jaha okej. så jag letade efter stureby. körde in på två vägar det stor stureby men ingen jävla mack. nä. tillslut var jag framme vid t-korsningen IGEN men denna gången åkte jag åt nått annat håll eller nått för plötsligt var jag vid gullmarsplan och snurrade... "svedmyra, skulle det stå innan macken" säger dom då. lite försent kanske. så, jag sket i alltihopa och åket hem, så nu fick dom köra hem honom. kollar på eniro nu och macken är ju i en stor korsning, men jag såg verkligen inte den. helt sjukt. iofs var den inte i korsningen som jag fick förklarat utan in till höger. och markus blir irriterad på mej på andra sidan luren, och jag tycker det är skitläskigt att köra runt när jag tappar bort mej, med solen rakt i ansiktet, och framrutan bara är helt vit av allt som bländar. fy fan. men nu är jag hemma iaf. och markus, ja han kommer väl snart kan man hoppas... suck....

Postat av: Frida

Hahaha!

2009-06-28 @ 18:42:04
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: