hellu

     Publicerat: 2009-06-24 Kl: 11:15:58 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

dagarna rullar på. inte illa att det är fint väder idag igen! hoho. änsålänge idag, har jag hunnit med en långpromenad med mamma och hundarna, och sedan har jag och mamma vart i stan, och handlat presenter till riley! hihi. kanske man inte borde skrivit eftersom frida, du läser ju, men skit samma. det har vi iaf gjort. det var kul! nu ska jag ta min bok och gå ut och sätta mej i hammocken och läsa. ska ta med mej smådjuren ut, så dom får njuta av sommaren dom åxå!
hejsålång!
Postat av: Frida

Men åååh!! <3 Det hade ni ju inte behövt göra. <3

2009-06-25 @ 10:22:08
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: