crybaby

     Publicerat: 2009-06-03 Kl: 22:01:57 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


Ok, jag är inte speciellt känslig av mej, och jag kan inte minnas att jag nånsin grinat till film eller så (ev slutet av sista avsnittet sex and the city när charlotte för bilden på sin bebis å det) men, nu börjar greys bli VÄL bra här, förra avsnittet när izzie och alex gifte sej? hallåå? och även idag, lite där innan izzi åker in till operation. ja där har dom fått till det. jag tycker grejjan var superbra förr, men gjorde en dipp ner förra säsongen men nu tar det sej fanimej igen! lööv.



frstn... kollade vädret nere i tunisien dit vi ska... schyrrans

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: