blondinbella

     Publicerat: 2009-06-20 Kl: 12:36:30 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


Här sitter jag med blondering i skallen. men har en stark känsla av att det inte kommer bli så bra, för det känns som skiten torkar eftersom det är så snålt tilltaget i dom där förpackningarna. ärligt talat. för att det ska räcka till utväxten hade det behövt vara dubbelt upp asså. ska en sån där förpackning räcka till en hel kaluffs får man nog ha snagg :S nåja. förmodligen blir jag av med utväxten en aning iaf vilket kan vara skönt.
när detta är klart så ska jag och pappa se på film.. wallander-skulden. igår såg vi på wallander-hämden. den var okej, lite rörig. vi kollade åxå på vi hade iallafall tur med vädret - igen, som pappa inte hade sett och den är ju faktiskt lite smårolig det är den.


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: