back in buissnes

     Publicerat: 2009-06-27 Kl: 17:37:24 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

jahaja. då satt man här i sängen igen. allt är tillbaka till det normala. trist att åka från borås.. jag älskar att vara där :( men men, nu när jag har bilen kan jag ju åka när som jag känner för det =)
resan tog exakt 4 timmar idag, knappt en bil på vägen, och då blir det automatiskt att man kör lite fortare märker jag *host* men det gick smidigt och najs hela vägen iaf :) dixie har fått sin plats nedanför passagerarsätet, på golvet, så hon låg där å flåsade i fyra timmar, hade ändå airconditionen på 16 grader å jag höll på å frysa ihjäl så fick vrida upp innemellan. så det var jag, dixie, polly, bamse, bambam, stig, katten och sally i bilen. noaks ark? :P jag och pappa var på statoil innan jag åkte och tankade och tvättade lilla bilen =)
när jag kom hem så möttes jag av en lägenhet som var så dammig att jag försattes i en smärre panik och började städa direkt. hujedamej, jag hatar damm. så jag röjjde upp, dammade och dammsög å så har jag packat upp allt jag haft med mej. sedan gick jag och köpte lite mat å smått å gott, och NU har jag äntligen satt mej för att ta det lungt :) kom ändå hem klockan 3 hehe...
så.. nu väntar jag på att markus ska anlända till sin kompis i stureby, ja, dom är påväg från sundsvall i bilen, så jag ska hämta honom där iaf när dom kommer. men framm tills dess... viiiila!
hejs!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: