sovmorgon, vad är det?

     Publicerat: 2009-07-18 Kl: 10:57:10 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

gäääääääääääääääsp... har just vaknat. sent kan man tycka men morgonen har vart dryg, och dessutom kunde jag inte somna förrns tre i natt. vaknade vid 7 av att markus smsade. han behövde nån pin-kod till datorn i deras bil. dom är iväg på airsoft-spel. först tänkte jag låtsas som att jag sov, lixåm skita i det. men nej så elak kunde jag ju inte vara å jag gick upp och rotade i markus inte så himmla ordningssamma hylla med skit blandat med viktiga papper. hittade det iaf och lyckades somna om. typ 20min. sedan väcktes jag av att polly satt och glodde på mej. hon har sitt eget språk att tala om att hon vill något. bamse gnäller när han vill nått, men polly sätter sej nära, lägger nosen på min mun och blir ett plåster. när jag vaknade indikerade hon att hon ville in under sängen, då vet jag att hon har ont i magen. typiskt. stackare, men tyyyypiskt. jag var alltså tvungen att gå upp och ut. stackaren var jätte bajsenödig och lös i magen :(. tog sedan en timme innan jag lyckades somna om. men har iaf lyckats truga mej till sömn fram tills nu. nu ska vi ta en promenad och sedan åker vi till enköping :)
hejsålång!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: