soffi den gröna

     Publicerat: 2009-07-08 Kl: 21:39:20 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


oh my.. jag måste ju ha THE gröna fingrarna! kolla! hehe. en gul blomma på krassen och fler knoppar är på G! jo jag tackar ja! jag som trodde det bara skulle bli blad. ja ni ser ju själva hur det ser ut, värsta djungeln, och bakom dom står dom små lobeliorna och försöker få luft. men yes, äntligen lite mer blommor! gud vad jag är duktig!

nu ska jag sova. har en gräslig huvudvärk. men som tur är, har jag sovmorgon imårrn, börjar halv tre. innan dess ska jag till banken och gå en låång pomenad med vovvarna ehm. om vädret tillåter!
god natt!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: