snopp på dej

     Publicerat: 2009-07-31 Kl: 16:24:14 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer

freeeeeeeeeedag, yey. gud va skönt. slutade fyra idag, men iomed att det blev 30min övertid igår plus att jag bara fick 10min av min 30min rast så gick jag halv fyra idag. riktigt skönt, speciellt en fredag =)
idag har det varit ett mer behagligt tempo på jobbet. skönt! nu ska jag vila en stund, och sedan ska jag och vovvarna ut på en ordentlig promenad. dom ska ju vara själva sedan hela kvällen ååhh mitt hjärta svider, men det är verkligen inte ofta dom är själva 5-6 timmar i sträck, några ggr få per år kanske. ush. men men, för jag och markus ska ut å äta å sedan ska vi på bio och se "sommaren med göran" den verkar rolig! jag skriver lite mer senare under kvällen :)
hej hej!

vad jag har på huvudet? det är markus fina maskerad-hjälm. fin va?
Postat av: markus

tror inte folk fattar storheten (inte i cm) i den hjälmen älskling

2009-07-31 @ 17:06:39
Postat av: Frida & Riley

HAHAHA! Men jesus vad ådrig den är! Ådrorna är ju som maskar. Haha!

2009-07-31 @ 23:32:39
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: