risig men vid gott mod

     Publicerat: 2009-07-23 Kl: 12:14:26 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

känner mej lite konstig idag. ush. jag vill inte säga att jag är yr, men jag är lite vimmelkantig, lixåm konstig i huvudet. ögonen känns konstiga åxå blir jag trött utan att jag knappt ansträngt mej. känner mej dock på rätt bra humör, tror det beror på att min bil är sååå fin. så skönt att gå förbi den utanför huset nu, utan att få superångest över att den är skadad! den ser ju som ny ut :D
hade ju tänkt gå till farsta, men vi skippade det. kändes som det skulle börja regna och mycket riktigt. så vi tar bilen dit nu istället. gör lite ärenden. sedan hem och slappa lite. käka, och ja sen blir det jobb!
hej på en stund!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: