rainy day

     Publicerat: 2009-07-09 Kl: 10:25:42 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

underbart med regn! för varje dag med dåligt väder jublar jag hehe. för jag hade skitfint väder på min semester, och för varje pissväderdag, får jag känna att jag tog semester precis i rätt tid :D
nu är vi uppe, även om vi vart vakna en stund. nu ska vi gå ut en minipromenad. haha hundarna vet att det regnar dom har inte visat en tillstymmelse till intresse att gå upp. när vi vart ute ska jag till handelsbanken och göra lite ärenden. och ja, sedan börjar det väl dra ihop sej till jobb. god bless sovmorgnar!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: