hellu!

     Publicerat: 2009-07-12 Kl: 10:20:33 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

dåå var det morgon igen. idag blirre ikea! ska kika på den fotöljen jag skrev om igår. och ett nytt överdrag till soffan som är mer hundhårsvänligt. dvs lättstädat. men först blirre promenad. skiter nog i att väcka markus han får sova så går jag ut själv. slipper jag ha med mej en surmulen lite pöjk som blivit uppjagad ur sägen ;)
se you later!
Postat av: Frida

Jäkla lyckost.. Jag vill också till IKEA. =(

2009-07-12 @ 11:50:29
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: