hej hopp!

     Publicerat: 2009-07-25 Kl: 11:55:12 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

nu är vi framme. eller ja vi var framme klockan 09.16, exakt 4 timmar från start. exakt. yes. jag gillar perfektion :D knappt en bil på vägarna heller. riktigt skönt. inte alls så dummt att åka så tidigt faktiskt! nu har vi vart på promenad och så har vi varit och handlat, och nu ska jag göra precis ingenting fram tills imårrn. frtm att äta gott då :D
nu ska jag gå ut i trädgården och bara vara!
hej hej!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: