hej hej!

     Publicerat: 2009-07-26 Kl: 12:16:40 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

då var det redan söndag och om ett tag ska jag bege mej de 40 milen tillbaka igen... suck. snabbvisit. insåg när jag tankade nu, att min bil kämpar på rätt bra på motorvägen, och drar en hel del bensin när jag kör 120 i 25-30 mil. min bil har ju en liten pluttmotor så den trivs bäst i sådär 70-100 :P men men. även om jag kär sådär så är kostnaderna för att åka t.o.r borås-sthlm flera hundra mindre än med tåget, å det är huvudsaken. när ja kör till jobet åså drar bilen inte ens 0,5l per mil, den sträckan gillar den ;) men ska köra lite lugnare upp idag tänkte jag. har ingen som väntar på mej ändå. så kan ta en söndagstur haha å vara den som folk stör sej på "men vafaaan det är 120 här förihelvete köööör!" haha... nu ska jag gå ner till köket och hjälpa mamma med maten. vi ska äta supergod räksallad! sedan beger jag mej hemmåt frammåt eftermiddagen. frstn kollade jag på wallander-kuriren igår, och den var riktigt bra faktiskt, sevärd!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: