gooood morning

     Publicerat: 2009-07-11 Kl: 09:55:49 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

då har man nyss vaknat, och nu ligger jag mest och väntar på att snarkande markus ska vakna så vi kan gå ut med hundarna. men jag ska nog kolla på paris my new bff på tv3 play först, så han kan sova en timme till. sen får han vakna, det ska jag se till :D
igår kväll bestämde jag mej för att jag på måndag ska ringa en firma som heter smart repair, för dom är inriktade på att laga parkeringsskador på bilar. repor, lackskador, små bucklor åså, för inte så dyra pengar, och de ger några års garanti på arbetet åxå. så ska ringa dit och kolla vad det kan tänkas kosta iaf, innan jag börjar kladda med lacken själv. kan ju vara värt lite att få det snyggt trotts allt. det är ju min fina lilla bil ju. nu ska jag iaf kolla på veckans avsnitt av bff! ;)
hejsålång!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: