efter solsken kommer regn

     Publicerat: 2009-07-14 Kl: 12:05:31 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


men härregud sikket mongoväder. gick ut i strålande sol, varmt och inte ett moln, och återvänder i mörkgrått med spöregn. pisseblöt. så kan de va...
gick rundan förbi vägverket. jag får alltid lite ångest när jag passerar där. (där jag körde upp). och idag lyckades jag tajma att gå förbi precis när 4 bilar kom in från uppkörning. huh stackars människor. eller ah.. det är väl mer synd om dom när dom kör iväg. ååångest. nåja. av dessa fyra verkade det som tre kuggade. dom såg sura ut. och en tjejj såg man hade klarat det! blev helt så känslosam. det där med uppkörningen är något av det största jag gjort, haha jag blev nästan gråtfärdig när jag såg henne. grattis till henne. och sorry för dom andra som kuggade. urk.

nu ska jag äta lite. får bli lite rester här hemma. dax att spara lite på slantarna iomed att det blir reparation av lackskadan plus service nästa månad. tjohejj :P



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: