doing some hair

     Publicerat: 2009-07-17 Kl: 20:42:17 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

nu är jag hemma. eller, jag har ju varit hemma ett bra tag. vi har hunnit med en sväng till haninge, markus skulle hämta nått, varit på mc donalds, och dessutom fixat så jag får eget motiv på mitt VISA kort jag beställt! tjoho! strax ska vi ut och åka igen. ska köra markus till en kompis, dom ska iväg imorgon sketatidigt så han sover där. ut å köra. som en jävvla piga ;) så det blir solokvist för mej och hundarna i kväll. och imorgon åker vi ju till enköping :)
såhär fint kommer mitt nya bank-kort bli, är supernöjd!



nu ska jag göra ingenting en stund, och sedan åker vi iväg med markus! höres!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: