den biologiska klockan

     Publicerat: 2009-07-23 Kl: 23:37:56 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer

min kära älskling är för söt. idag hade han varit och hämtat ut ett paket på posten. ett paket med bebiskläder. haha åh. markus syster ska ju ha barn i höst, och han hade köppt en body till denna bebben och en till våran kommande bebis. nej jag är inte gravid, men nååångång kommer man väl skaffa barn och då kan den ha den där söta bodyn :) ja han är för gullig. riktigt sött. ja det är väl bara att inse, markus biologiska klocka is ticking haha, han vill bli pappa han! ;) jag inväntar frida och riley ett tag till. så får jag utvärdera senare :P


just de... jag skulle sova.. ehm.. gonatt!

Postat av: Therese

Åh, coolt! Roothless & toothless är ju Miami Ink- killarnas märke. =)

2009-07-24 @ 09:42:56
URL: http://majfluga.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: