dagens första garv

     Publicerat: 2009-07-05 Kl: 09:35:19 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

vaknade tidgigt av att dixie låg och slickade på sin baktass. jag har sett att hon har något som liknar furunkulos mellan två tår. det är som en infekterad hårsäck kan man säga, blir en röd blobb mellan trampdynorna. jag vet inte säkert men något liknande lär det vara hon har iaf. hursomhelst låg hon där och slickade, och jag tog bort tassen och kikade. höll i den medans jag letade efter en strumpa att ta på. haha, då blev hon förvirrad. hon började leta efter tassen " men! var den inte här aldeles nyss så jag kunde slicka på den?" hon luktade på de tre tassar hon "hittade" men ingen av dem var det ju. så hon började nosa på golvet där tassen hade legat. haha ja det såg så roligt ut, jag höll upp tassen hela tiden haha. lite gammal och senil? eller bara nyvaken? haha.. nu har hon iaf en strumpa på tassen så hon inte kan slicka, så får vi se om det ger med sej.


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: