Bamse i blåbärsskogen

     Publicerat: 2009-07-07 Kl: 19:27:23 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


okej... två dagar har passerat... two down, three to go! mina nya låååånga veckor sucks ;) men men jag blir nog mer positiv när jag får min mya lön! :)
idag har det varit fullt upp på jobbet, då går dagen fort och det är ju kul när man har att göra hela tiden såklart. på lunchen tog vi en skogspromenad jag och hundarna och bamse traskar runt i blåbärsrisen och äter blåbär <3. fick påminna honom om hur man gjorde och visa, men sedan äter han själv! det är så kul att studera polly i detta läge haha. hon ser ju bara att bamse ÄTER något, vaddå? vad äter han? här i det gröna? vad får han som inte jag får? gaaahh, åså tar hon en rejäl tugga rakt i blåbärsriset och spottar ut. helt hysteriskt. hon förstår ingenting :P
polly som förövrigt varit hos veterinär fredrik idag, då hennes öga kladdar. kunde inte se att det såg speciellt irriterat ut, så han spolade tårkanalerna, men det var inge stopp som man kunde misstänka, så nu har hon fått lite ögonsalva att behandlas med i tio dagar. det var en riktigt ynklig polly där på bordet haha. jösses. ens egna hundar är som mesigaste ;)
nu har vi ätit nachos med guacemole å sånt å u blir det väl lite tv-tittande och sedan ska vi spela wooorms! och frida, worms går ut på att man är två lag, med daggmaskar, som ska skjuta ut varann! kul va? :P
nu längtar jag till helgen för då får jag träffa frida och riley igen! längtar efter att få hålla den lilla plutten igen, lille riley <3
hejsålång!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: