bajsmarkus

     Publicerat: 2009-07-12 Kl: 14:00:31 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

jaha! jag åkte iväg med förhoppning om att få min rosa gulliga fotölj. men nä. ikke. markus tyckte den var sååå ful bla bla bla. så det blev inget fast att jag satt i den och såg ledsen ut där på soffavdelningen. jävla markus. :( den va supersöt tyckte jag, och skön, och inte så dyr! han tycker vi ska skaffa en större soffa och jag håller helt med, bara att en schysst soffa går ju på typ 10.000 och mr spender himself, kan ju knappast spara ihop till det, vilket fantastiska jag kan, eller redan har gjort.. så det får väl dröjja. jaja. nu ska jag väl tillägga att jag älskar markus fast att han satte sej på tvären gällande min lilla rosa dröm på ikea. åkte förbi willys på hemvägen. köpte bland annat en mopp och körsbär. så istället för en rosa fotölj, fick jag mopp å körsbär. aja. det fungerar väl. nu ska han få städa ordentligt så kanske jag blir glad igen!
hejs.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: