skönt att vara hemma

     Publicerat: 2009-12-19 Kl: 14:25:48 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


hellu! har ni en bra dag? själv njuter jag av känslan att vara ledig. det är skönt att ha kommit hem hit till familjen. det blir ganska länge utan markus, det är dock tråkigt. vi kommer inte ses alls över jul :(.
jag och pappa har varit och köppt lite julklappar och snart ska vi gå ner och hyra film. eller rättelse, jag ska halta ner och hyra film, pappa ska gå. jag vill bara ha bort dom satans kompresserna för dom gör ont som tusan. men det är så infektionskänsligt så jag får inte ta bort dom. det var ju en stor del till att jag skulle vara sjukskriven åxå, infektionsrisk. och det finns ju trevligare saker än sitta med nån ledinfektion över jul, så jag lyder läkaren.

nu ska jag nog läsa lite bloggar. var ett tag sen.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: