rapport från sängen

     Publicerat: 2009-12-17 Kl: 15:50:17 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


har gått upp i vikt lite dessa dagar som syns...

oh mitt liv är spännande. här händer inte mycket, har kollat på lite gammla idolavsnitt, och kollar nu på finalen igen. har inget bättre för mej kan man säga. knät är bra stelt asså när jag ska upp å gå. tex på toa åså. mer avancerat blir det inte. måste dock snart ut med hundarna igen... eftersom altanvägen är closed pga snön. ja... hehe, mer har jag väl inte att komma med just nu. men först blir det nog att ta en tupplur. slå ihjäl en timme eller så.



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: