mammas pojkar

     Publicerat: 2009-12-10 Kl: 21:18:15 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



fan att det var sista avsnittet idag. det programmet har varit riktigt jäkla roligt haha. när det gäller christian var det ju självklart att han skulle välja unga viktoria, även om jag inte tror det kommer hålla ska han ju såklart följa sitt hjärta. sedan har vi ju tim. mr lill-gammal. han har ju inte funnit kärleken? inte vad han visar iaf, men att välja glada moa var nog det bästa att göra. åså bobby. han valde fel, han borde valt jane. nu kommer han vara med julia men tänka på jane, det är jag säker på.

hade iaf en riktigt rushig förmiddag idag. snabb-lunch med läkemedelinfo, vi fick indisk mat, mycket gott, men jag åt så mycket att jag föll i mat-koma hela eftermiddagen och kunde knappt hålla ögonen öppna. väl hemma har jag sovit en stund, kollat på mammas pojkar och ätit korv i bröd. och nu ska jag nog gå å lägga mej igen.

imårrn äre fredag och sedan en väääälbehövlig helg. ojojoj.

ha't fint!


p.s frida, nej, jag heter inte conny? ;)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: