lördag

     Publicerat: 2009-12-12 Kl: 18:15:07 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



gud... inte ett inlägg på heeela dagen. suck. vaknade idag vid tio, vi gick en promenad med hundarna och sedan åkte jag in till farsta och köpte julklappar till mamma och pappa. åkte hem, och så åkte vil till mc donalds. och sedan sov jag i 2,5 timme. har vart ute med hundarna och ja, nu sitter jag här. vi skulle ha gått på bio ikväll, men nu hade markus sett fel på tiden med nån fotbollsmatch på puben, så det krockade så nu fick vi flytta fram bio till imorgon. jag är dock så himmla trött så det är okej för min del. kan jag slappa här hemma. han kommer vid nio igen.
ja.. så spännande jag har jag haft. hoppas ni har haft det roligare ;) by the way! det är snö ute <3




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: