le wörk

     Publicerat: 2009-12-01 Kl: 06:54:14 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Hej hej! då var man på jobbet. lite väl tidigt. som alltid när jag börjar sju av nån anledning. har med min dator idag, för jag ville prova mitt mobila bredband outside home så att säga, och det verkar ju fungera finfint! :) toppen!
ska gå och byta om nu och starta igång alla datorer, och börja pyssla lite. och öppna för städarna här vid sju med. jaja. hoppas alla får en bra dag!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: