korvas is home!

     Publicerat: 2009-12-05 Kl: 16:37:19 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


hej hej. idag har jag varit i valbo och hämtat upp bamse! så nu är min lilla prins hemma igen. ååhh, har saknat honom. polly blev jätteglad åxå. bamse hoppade in i sin bur där på parkeringen i valbo å lixåm "jaha tack för den här gången" haha. åt på mc donalds med patrik och amanda (tack såå mycket för hjälpen!) och sedan hjälpte patrik mej att fylla på spolarvätska eftersom den hade tagit slut. spolarvätska som förövrigt luktade så illa att jag får kväljningar, inte alls så fräsh som den brukar. ush.
hela vägen till valbo fick jag passa på att snylta på andras spolarvätska som kom i luften från bilen framför haha. funkade ju det med.
är iaf hemma nu och har kollat på mammas pojkar. jag älskar det programmet det är verkligen riktigt roligt! nu ska jag göra ingenting. är jättetrött och ska mest vila, se på robinson ikväll och gosa med mina underbara hundar!

ha det så bra




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: