juletred

     Publicerat: 2009-12-21 Kl: 16:25:58 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


nu har jag gjort min plikt som dotter i familen nilsen och hjälpt pappa klä granen. den blev fin. dels för att den är så stor och hög, men åxå för vi har så fint pynt. ljusen är säkert 30 år gamla, funkar år efter år haha, och julgranskulorna är från min pappas mor, altså säkert från 30-talet eller något. allt julpynt, kommer från olika delar av världen, mycket från asien och usa. det är lite kul ändå. inget julpynt från rusta direkt. väldigt gediget. svårt att få en bra bild, kan prova imårrn igen :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: