idol finalen

     Publicerat: 2009-12-09 Kl: 22:21:42 | I kategori: | 1 kommentarer


Calle Kristiansson:
1.”Rock and roll” (Led Zeppelin, eget val).
2.”With a little help from my friends” (Joe Cockers version, tittarnas val).
3.”Higher” (vinnarlåten)

Erik Grönwall:
1. ”The final countdown” (Europe, eget val).
2. ”The show must go on” (Queen, tittarnas val).
3.”Higher” (vinnarlåten).



calles val är ju heltklart roligare än eriks. eriks egna val är frstn nästan skrattretande dåligt. men sverige älskar ju honom, så det blir nog ingen match, men jag tror nog calle kan bjuda på ett överaskande hårt motstånd :)

ser fram emot fredag!

Postat av: amanda är jag :)

Så calle vinner eller?

Fin blogg :)

2009-12-10 @ 21:46:06
URL: http://bauwtaleckertt.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: