IDOL FINAL 10/12

     Publicerat: 2009-12-11 Kl: 20:02:49 | I kategori: | 1 kommentarer

finaldax dårå! vem vinner? säker erik. men calle ger ett hårt motstånd. i'm sure.
haha rabih, sikken tur att han åkte ut, jag har dessutom förträngt honom. underligt hur snabbt man glömmer dom som åkt ut. eddie. camilla. erika? haha. men hokekr glömmer man inte :) .. och mariette är ju hundra nivåer över alla andra ja.


CALLE

1. rock'n'roll: fullt ös från start ja. men att höra calle ösa på, skär ju inte alls i öronen som när erik gör det. men jag känner inte alls igen låten? och eventuellt är det lite slarvigt? men jag gillar calle :) fullt ös haha gött.


2. with a little help from my friends: härligt! jag tycker låten är lite tråkig, men calle gör detta bra. calle står för idol-historiens största utveckling!

3. vinnarlåten:
började bra, men han blir lite trött mot slutet va? och låten är som vanligt pissig. hela idol dör varje år ihop med vinnar låten. nu återstår det att se vem som gör den bäst.



ERIK

1. final countdown: men seriöst. låtvalet? jaja. say no more. asså. detta låter ju verkligen precis  som alla hans andra framträdanden. inget alls utöver det vanliga. men han har vart bättre än detta. sån blasé låt, hur spännande kan det bli...

2. show must go on: nu fick väl svenska folket ståfräs. visst är det bra av en 17åring (?) att klämma av detta. men han ser lite oengagerad ut tycker jag?

3. vinnarlåten: varsegod erik, ta den här låten och åk ut å spela på köpcentrumen i sverige, ni är lika tråkiga.



Rond 1: 1-0 Calle
Rond 2: 1-0 Calle
Rond 3: 1-0 Erik


MIN vinnare: CALLE

men Erik kan få vinna, han gjorde vinnarlåten bättre, och han kan ta den sopiga låten och åka till heron-city å spela. så kan vi spara på calle, så kan han å mariette göra något vackert stället ;)

VINNARE IDOL 2009: Erik. skrik dej lycklig. sparrisjävel. nu slipper iaf jag höra honom nå mer.

hejs :)




Postat av: simpen

Jag tycker varken erik eller calle förtjänade sina finalplatser. Mariett eller Tove hade förtjänat att vinna Idol enligt mig. Dom var var och en mycket allsidigare och kompetentare över ett större område än vad kalle och erik är tillsammans.

2009-12-11 @ 22:59:25
URL: http://simpen.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: